☂فَـــــریــاב یِـک مُــ♥ـــرבاب...
☂فَـــــریــاב یِـک مُــ♥ـــرבاب...

☂فَـــــریــاב یِـک مُــ♥ـــرבاب...

...............................

مرتضی پاشایی در گذشت.

واقعا امروز ضبح وقتی خبرشو شنیدم باورم نمیشد.

این خواننده جوان که در ماه های گذشته جدال سختی با سرطان داشت در مدت زمان بیماری پذیرای چهره های پرتعداد ورزشی، هنری و حتی سیاسی بود، 10:30 صبح در بیمارستان بهمن درگذشت و هواداران خود را داغدار کرد.

خدا رحمتش کنه.


به سوی محرم

حسین شهید و شهادت آرزوی هر حسین طلبی است

 

باز محرم با کوله باری از محبت به اهل بیت می آید و میگوید وفا داری خاندان

 ویاران حسین را

وباز خواهد گفت بی وفایی کوفیان را

 

عکس های مذهبی مخصوص محرم



عشق///

من پذیرفتم شکست خویش را

پندهای عقل دور اندیش را

من پذیرفتم که عشق افسانه است

این دل درد آشنا دیوانه است

می روم شاید فراموشت کنم

با فراموشی هم آغوشت کنم

می روم از رفتنم دل شاد باش

از عذاب دیدنم آزاد باش

گرچه تو تنهاتراز ما می روی

آرزو دارم ولی عاشق شوی

آرزو دارم بفهمی درد را
تلخی برخوردهای سرد را