☂فَـــــریــاב یِـک مُــ♥ـــرבاب...
☂فَـــــریــاב یِـک مُــ♥ـــرבاب...

☂فَـــــریــاב یِـک مُــ♥ـــرבاب...

...............................

سال نو مبارک

خیام نیشابوری%
بر چهره ی گل نسیم نوروز خوش است 
بر طرف چمن روی دل افروز خوش است
از دی که گذشت هر چه بگویی خوش نیست
خوش باش ومگو ز دی که امروزخوش است





نتیجه تصویری برای سال نو مبارک

نامرد نبودم

من مست بودم اما پست نبودم،

 

سرکار بودم اما سر بار نبودم

 

بودم اما بی عار نبودم بیکار

  

بی کس بودم اما ناکس نبودم

 

شاید بی صفا بودم اما بی وفا نبودم،

 

همش دل تنگ بودم اما دل سنگ نبودم،

 

خلاصه کنم...

 

من مرد نبودم اما نامرد هم نبودم....

دهه فاطمیه

  إلهى وَ سَیِّدى ، اءسْئَلُکَ بِالَّذینَ اصْطَفَیْتَهُمْ، وَ بِبُکاءِ وَلَدَیَّ فى مُفارِقَتى اَنْ تَغْفِرَ لِعُصاةِ شیعَتى ، وَشیعَةِ ذُرّیتَى



خداوندا، به حقّ اولیاء و مقرّبانى که آنها را برگزیده‌اى ، و به گریه فرزندانم پس از مرگ و جدائى من با ایشان ، از تو مى خواهم گناه خطاکاران شیعیان و پیروان ما را ببخشى.




حضذت فاطمه زهرا(س)




Image result for ‫حضرت فاطمه‬‎