☂فَـــــریــاב یِـک مُــ♥ـــرבاب...
☂فَـــــریــاב یِـک مُــ♥ـــرבاب...

☂فَـــــریــاב یِـک مُــ♥ـــرבاب...

...............................

سوختم...

چه زیبا! گفتم دوستت دارم !چه صادقانه پذیرفتی! 


چه فریبنده ! آغوشم برایت باز شد !چه ابلهانه! با تو خوش بودم !


چه کودکانه ! همه چیزم شدی ! چه زود ! به خاطره یک کلمه مرا ترک کردی !


چه ناجوانمردانه ! نیازمندت شدم ! چه حقیرانه! واژه غریبه خداحافظی به من آمد!


چه بیرحمانه! من سوختم...

خوشبخت

اگر شما مقداری خوراک در یخچال, لباسی بر تن,  سقفی بالای سر و مکانی برای خواب دارید از ۷۵ درصد مردم دنیا پولدارترید. اگر مقداری پول در بانک یا کیف خود دارید جزو ۸درصد پولداران دنیا هستید.

اگر امروز صبح با احساس سلامتی از خواب بیدار شدید خوشبخت تر از ۱ میلیون نفری هستید که پایان این هفته را نخواهند دید.

اگر تا بحال میدان جنگ, اتاقهای شکنجه و سلاخی شدن انسانها را ندیده اید, از ۵۰۰ میلیون نفری که زنده اند و زجر میکشند خوش شانس ترید.

و در پایان اگر این متن را خواندید از ۳ میلیارد نفری که سواد ندارند خوشبخت ترید.




نتیجه تصویری برای فقر